Dotacje na kotły z Ecodesign.

Zasady i pomoc


Zakupy internetowe to wygoda oraz oszczędność czasu - zakupów można dokonywać przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Spokojnie można zapoznać się z zprzejrzystą ofertą oraz wyczerpującym opisem produktu, porównać produkty aby wybrać ten, który najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

 

Warunki sprzedaży

Aby zamówienie mogło zostać przyjęte do realizacji, wymagane jest podanie adresu dostawy zamówionych produktów. Operator sklepu ma prawo nie zrealizować zamówienia budzącego wątpliwości lub nieprawidłowo wypełnionionego (np. niewłaściwy numer telefoniczny lub niewłaściwy adres e-mail, pod którym potwierdzenie zamówienia nie jest możliwe). Zamówienia składane w sklepie internetowym www.fuego.pl realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Jak dokonać zakupu?

Towary oferowane w naszym sklepie zostały podzielone na kategorie oraz podkategorie. Grupy towarowe wyświetlają się na stronie głównej sklepu. Dodatkowo w kategoriach Nowości i Promocje znajdują się informacje na temat aktualnych nowości i ofert promocyjnych dostępnych w sklepie www.fuego.pl. Klikając na konkretną kategorię towarów na głównej stronie sklepu można rozpocząć zakupy.

Po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę produktu, przejdziemy do szczegółowego opisu towaru.

Każdorazowe kliknięcie na przycisk z komendą "do koszyka" spowoduje dodanie towaru do koszyka. Wyszukiwarka towarów pozwala na wyszukanie produktu na podstawie modelu towaru, symbolu lub kodu producenta. Na karcie produktu oprócz zdjęć i opisu towaru, jego ceny oraz dostępności, znajdują się zakładki z wieloma dodatkowymi informacjami. Na przykład o koszcie dostawy przedmiotu, parametrach, cechach czy zakupie na raty. W zależności od produktu, można zapoznać się z przekrojem, a nawet filmem przedstawiającym przykładowy egzemplarz.

W momencie gdy zakupy zostały zakończone i w koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Państwa produkty konieczna jest akceptacja zamówienia.

Rabatowanie stałych klientów

Prowadzimy elastyczną politykę cenową. Stali klienci mogą liczyć na rabaty, nagrody i upominki. Zdecydowanie warto kupić u nas !

Faktura VAT i paragon

Domyślnie do transakcji wystawiamy Faktury VAT (kiedy podane zostaną pełne dane adresowe). W przypadku zakupu na firmę konieczne jest również podanie NIP.

Dowodem zakupu może też być paragon fiskalny.

Koszty i warunki dostawy

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszty transportu zostały uzależnione od masy przesyłki (łączna masa towaru wraz z opakowaniem w kg), są automatycznie doliczane do wartości zamówienia i wynoszą:

  • Firma kurierska: do   10kg - 20 zł;
  • Firma kurierska: do   30kg - 25 zł;
  • Firma kurierska: do   50kg - 39 zł;
  • Firma kurierska: do 200kg - 69 zł;
  • Firma kurierska: do 350kg - 119 zł;
  • Firma kurierska: do 600kg - 134 zł;
  • Firma kurierska: do 999kg - 149 zł;

Firmy kurierskie z reguły dostarczają przesyłki w 24 godziny w dni robocze (w przypadku wysyłki w piątek, klient otrzymuje towar w poniedziałek).

W przypadku towarów o dużych gabarytach koszty przesyłki mogą być wyższe niż te wynikające z jej wagi. W takim przypadku obsługa sklepu skalkuluje koszty przesyłki i przed jej nadaniem klient zostanie poproszony o akceptację.

Bezpłatna dostawa

Transport gratis obowiązuje przy zakupie o wartości od 1500 zł.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia (okres pomiędzy przyjęciem zamówienia a wysyłką towaru) wynosi zazwyczaj od 1 do 20 dni roboczych. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i wszystkich świąt. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w terminie do 48 godzin (ze stanu magazynowego) lub do 10 dni roboczych (sprowadzane na zamówienie).

W przypadku otrzymania zamówienia na towar o ograniczonej dostępności lub spodziewanej dostawie, czas dostarczenia go klientowi jest wtedy indywidualnie uzgadniany listami elektronicznymi lub telefonicznie.

W przypadku niemożliwości dotrzymania terminu 20 dni roboczych kontaktujemy się z klientem, informując go o spodziewanym terminie realizacji zamówienia - w przypadku takim klient ma prawo odstąpić od zakupu.

Aktualny status zamówienia

Po zalogowaniu na swoje konto klient ma możliwość sprawdzenia aktualnego statusu zamówionego towaru.

Formy płatności za zakupy

Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez przelew bankowy na konto bankowe podane w wiadomości potwierdzającej zamówienie.  Przy płatności przelewem często udzielamy dodatkowego rabatu.

Istnieje możliwość dokonania zapłaty przy odbiorze, koszt pobrania zaczyna się od 5 zł.

Maksymalna kwota pobrania to 15.000,00 zł

Dopuszczamy możliwość indywidualnego ustalenia formy zapłaty.

W przypadku towarów produkowanych/konfigurowanych na zamówienie może być konieczna wpłata zaliczki/zadatku.

Zwrot towaru

Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania (decyduje data nadania listu przewozowego). Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest wcześniejsze poinformowanie sklepu o tym fakcie. Towar należy zwrócić w stanie kompletnym (wraz z gwarancją, dokumentacją i akcesoriami dodatkowymi oraz dowodem zakupu). Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.

Gwarancja na towary

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Oferowane przez nas towary są objętę gwarancją producenta, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podawane na karcie gwarancyjnej. W razie potrzeby służymy poradą dotyczącą realizowania gwarancji.

Ochrona prywatności

Dokładamy wielu starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności .